Вплив конкурентних переваг на можливий прибуток підприємства

50 

Код работы: С 00003
Дисциплина: Экономика
Тип работы: Статья
Количество страниц:
 3
Источников литературы: 5

Опис

У статті описуються особливості впливу конкурентних переваг на прибуток підприємства. Описано стратегії диференційованого концентрованого маркетингу.

УРИВОК

В сучасних умовах ні для кого не є секретом той факт, що прибуток підприємства напряму залежить від конкурентних переваг тієї чи іншої компанії. Однією з причин цього є висока конкуренція і фактично дуже мала частина компаній-монополій, які тримали б більшу частину ринку в одних руках.

Конкуренція та її грамотне регулювання на даному етапі є дуже важливими для України, так як чим більше конкурентів, тим нижче ціна товару або послуги. Прибуток безлічі компаній падає із-за цього, адже якісний товар не може бути дешевим (в більшості випадків), а перехід на більш дешеву сировину і, відповідно, виробництво більш дешевої продукції може призвести до втрати довіри до бренду.

Вивченням впливу конкурентних переваг і співвідношення їх з прибутком займалися такі зарубіжні та вітчизняні вчені як М. Портер [3];[4], І. Ансофф [1], С. Р. Светуньков [5], Р. Минитер [2], А.А. Літвінов [5] і багато інших. Однак, змінюються умови життя і в кризовий час потрібні нові дії, що і зумовило актуальність даної теми.

Згідно з традиційним поняттям теорії фірми і теорії ринків, максимізація прибутку є основною метою підприємства. Тому підприємство повинно обрати таку політику, щоб збільшити обсяг продукції і завдяки цьому досягти максимального прибутку в кожному періоді збуту продукції. [5, c.127]

*************************************************************

Для частини підприємств, безумовно, неможливо з тих чи інших причин застосування диференційованого маркетингу, в такому випадку нами пропонується стратегія концентрованого маркетингу. Вона передбачає, що підприємство концентрує свої зусилля на одному або декількох нечисленних сегментах ринку і пропонує товари в розрахунку на задоволення потреб саме цих груп покупців. Лідерство в специфічному сегменті досягається через низькі витрати і ціни або унікальність товару, або того й іншого разом. Ця стратегія підходить підприємствам, що завоювали любов покупців завдяки одному або кількох товарів і пізнаваному бренду. [1, c.192]

Таким чином, навіть у нелегкий час для національної економіки та вітчизняного виробництва можливо знайти способи підвищення конкурентних переваг і збереження частки на ринку, а так само і її збільшення. Для виконання цієї місії необхідно провести грамотну стратегічну політику, що під силу добре навченому фахівцеві.

Не нашли, что искали? – Закажите индивидуальное написание работы или вернитесь к поиску.