Розпродаж!

Криза підліткового віку

50 

Код работы: К 00131
Дисциплина: Возрастная психология
Тип работы: Курсовая практическая
Количество страниц:
 46
Источников литературы: 22

Опис

У курсовій роботі описані особливості протікання кризи підліткового віку, проведено діагностичне дослідження, запропоновані корекційні вправи.

ВСТУП

Криза – це стан душевного розладу, викликане тривалою незадоволеністю людини собою і своїми взаєминами з навколишнім світом.

Підліткова криза – це перехідний етап між дитинством і дорослим життям, тому прагнення до самостійності в цей час виражається особливо яскраво. Все життя дитина була пов’язана з батьками, залежала від них і слухалась їх. Тепер вона намагається цей зв’язок обірвати, щоб довести свою дорослість. Небажання рвати цей зв’язок з боку батьків може призвести до конфліктів.

Підліткова криза може починатися в різному віці. Хоча її іноді і називають “криза 14 років”, вона не обов’язково почнеться, коли дитині виповниться 14. У дівчаток підліткова криза зазвичай припадає на 11-16 років, у хлопчиків – трохи пізніше, 12-18 років. Рамки підліткової кризи індивідуальні для кожної дитини, тому точно передбачити її початок і кінець неможливо.

У силу свого віку підліток вже не може задовольнятися сімейним та шкільним життям, виростаючи з їх уявлень і норм, а часом і вступаючи з ними в конфлікт − підлітка нестримно тягне до себе доросле суспільство зі своїми законами, зі своєю, зовсім іншою, ніж дитяча структурою . І йому дуже важко: йому треба пристосуватися до нових умов, прийняти себе і добитися, щоб інші прийняли і оцінили − як дорослого, як особистість. І від того, як сьогоднішні підлітки вирішать свої проблеми, які виберуть для себе цінності, залежить наше найближче майбутнє, наше завтрашнє суспільство. І треба б серйозно задуматися над цією проблемою.

Вивченням підліткового віку та підлітковою кризою займалися такі вчені як: Я. Коменський, Ж. Руссо, С. Холл, З. Фрейд і А. Фрейд, Е. Шпрангер, Г. Салліван, Ж. Піаже, Л. Вигодський та інші.

Криза підліткового віку, є актуальною проблемою дітей сучасного світу. Це пов’язано з виникненням сучасно нових вимог, що пред’являються до них відбуваються соціально – економічними перетвореннями.

Гіпотеза дослідження. У підлітковому віці спостерігається динаміка акцентуацій характеру. У молодших підлітків переважають змішані типи акцентуацій характеру, а у більш старших підлітків, у яких ці процеси підходять до завершення, сформовані психофізіологічні новоутворення і світогляд переважають чисті типи акцентуацій характеру.

Об’єкт дослідження: розвиток особистості в онтогенезі.

Предмет дослідження: психологічні аспекти кризи підліткового віку.

Мета дослідження: вивчити психологічні особливості особистості підлітків у період кризи підліткового віку.

  1. Вивчити літературу з даного питання.
  2. Розглянути головні особливості кризових станів підліткового віку.
  3. Дослідити особливості підліткової кризи

Завдання курсової роботи:

Методи дослідження: для вирішення поставлених у роботі завдань було використано метод аналізу літератури з досліджуваної проблеми, діагностичні та статистичні методи.

Не нашли, что искали? – Закажите индивидуальное написание работы или вернитесь к поиску.