Все виды научных работ по гуманитарным дисциплинам
  • contact@moydiplom.com.ua
  • +38 (068) 380-0962 +38 (066) 781-6355
Распродажа!

Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків

100  70 

Код работы: К 00103
Дисциплина: Психотерапия
Тип работы: Курсовая (теоретическая)
Количество страниц:
 35
Источников литературы: 24

Описание

Курсова робота описує міжособистісні відносин підлітків та розглядає питання використання ігротерапії як методу розвитку міжособистісних відносин.

ВСТУП

На кожному етапі свого розвитку, у різні історичні часи людство з підвищеною увагою ставилося до підростаючого покоління. Саме в дітях воно бачило можливість вирішення багатьох проблем, з тривогою і надією вдивлялось у захоплені дитячі очі, сподіваючись побачити в них своє продовження, здійснення надій, почути відповіді на запитання, побачити нинішні покоління та власне майбутнє.

Соціальні та економічні зміни, що відбуваються в Україні, призвели до різкого зниження життєвого рівня більшості населення, що, у першу чергу, негативно позначилося на дітях: їх нестійка психіка, відсутність сталих понять та уявлень, фізична несформованість робить цю категорію особливо вразливою до різного негативниого впливу соціуму.

В даний час вже не доводиться доводити, що міжособистісне спілкування − абсолютно необхідна умова буття людей, що без нього неможливе повноцінне формування у людини жодної психічної функції або психічного процесу, ні одного блоку психічних властивостей, особистості в цілому.

Спілкування − це взаємодія людей, в якій завжди розгортається взаєморозуміння між ними, встановлюються ті чи інші взаємини.

Міжособистісне спілкування виявляється таким процесом, який за умови, якщо ми хочемо осягнути його суть, повинно розглядатися як система «людина − людина» у всій багатоаспектній динаміці її функціонування. Це повною мірою має відношення до дітей різного віку.

Потреба у спілкуванні з однолітками, яких не можуть замінити батьки, виникає в дитини вже в 4-5 років і з віком неухильно посилюється. До 13-14 років відбувається переорієнтація підлітків у процесі спілкування з дорослими на однолітків, а отже набуває актуальності питання побудови взаємовідносин з групою ровесників. Ця переорієнтація може відбуватися повільно і поступово чи стрибкоподібно і швидко, але така переорієнтація відбувається обов’язково (Г. С. Абрамова, Н. О. Амрекулова, Л. Д. Столяренко, Є. І. Рогова, Дж. Морено та ін.).

Для дитячого віку одним з провідних видів діяльності є гра, підлітковий вік не є винятком. Саме у грі дитина здатна проявити свої здібності, розвинути, зміцнити та побудувати процес спілкування з товаришами. А отже, ігрова діяльність є важливим аспектом формування міжособистісних відносин підлітків. Саме ці об’єктивні причини й обумовили вибір теми дослідження: «Ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків».

Метою дослідження є теоретичне обґрунтування значення методу ігротерапії в розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Предмет дослідження – ігротерапія як захід розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Об’єкт дослідження – процес розвитку міжособистісних відносин дітей підліткового віку.

Завдання дослідження:

  1. Проаналізувати поняття міжособистісних відносин у науковій літературі.
  2. Визначити особливості міжособистісних відносин підлітків.
  3. Охарактеризувати поняття, сутність та особливості ігротерапії як виду організації діяльності вихованців.
  4. Визначити особливості використання ігротерапії в розвитку міжособистісних відносин підлітків.

Структура роботи складається з вступу, двох розділів, висновків до розділів та загальних висновків, списку використаних джерел.

Не нашли, что искали? – Закажите индивидуальное написание работы или вернитесь к поиску.